tirsdag 10. juli 2012

Tassimo T55


Jeg har nylig vært i gjennom en ny kampanje hos Buzzador, 
der jeg fikk kjøpe en Tassimo T55 kaffemaskin billig. 
Hadde tenkt å blogge om den tidligere,men ferie og helgeturer satt en stopper for det.

Som Buzzador fikk jeg tilsendt 88 hvilpauser i 8 forskjellige smaker, av kaffe, te og kakao.
Selv er jeg ikke noen kaffedrikker, men man må jo teste nå som man har fått maskinen i hus :)
Ellers er det supert å kunne tilby gjester, da vi vanligvis bare har pulverkaffe å tilby.
Jeg har drukket mye av Chai Latte teen og Freia Sjokoladedrikk, og tenker at jeg vil bestille noen flere smaker av te på tassimo.
Og kanskje det med tiden blir en kaffedrikker av meg også ;)

Produkt beskrivelse Tassimo T55:

  • Helautomtisk funksjon - bare ett trykk på en knapp.
  • Strekkodenteknologien gjør at maskinen selv tilpasser temperaturen og vannmengden for hver drikk
  • Varierbar styrke på drikken: bryggingen kan avbrytes eller forlenges når som helst
  • Lett avtagbar vanntank på 1,6 liter
  • Justerbar koppholder som kan tilpasses størrelsen på koppen
  • En av markedes mest energieffektive kapselsmaskiner. Ingen oppvarmingstid.
  • Automatisk rengjørings- og avkalkningsprogram
  • Brygger på cirka ett minutt. LED-lys forteller deg når drikken er klar.
  • Lyddempende system
  • Alle drikkene til maskinen kan kjøpes i dagligvarebutikker, i ledende elektronikkjeder, samt på www.tassimo.no
  • TASSIMO T55 kommer i fargene sort og rød. 
  • Veiledende utsalgspris er 1899 NOK.

Kapslene oppbevarer jeg i noen av mine La Cusina Pot's fra Riviera Maison
 

Så langt er jeg strålende fornøyd med kaffemaskinen, alle som har fått smake syns det smaker veldig godt.
Har ikke motatt noen negative tilbakemeldinger enda.

Er du mer interessert i hva det vil si å være en Buzzador, 
og ha muligheten til å få teste gratis produkter ta en titt HER.

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails