søndag 3. juni 2012

Ny kontorstol


I helgen har vi flyttet opp kontormøblene, pc'er osv. på det nye kontoret på loftet.
I den forbindelse var jeg ute å kjøpte meg ny kontorstol.
Den gamle hadde fått stygge hull i trekket og så rett og slett ikke ut, så den skal nok kastes.
Jeg har vært på jakt etter en hvit kontorstol, men utvalget er ikke akkurat så stort.


Men i går fikk jeg tak i en kontorstol fra Jysk, den heter Pelle og er i hvitt "skinn".
Den får duge enn så lenge, mulig jeg finner en annen senere som er litt bedre.


En søt pute fra Lene Bjerre ble også med meg hjem.
Den pynter opp kontorstolen, men gjør også godt for ryggen ;)

Bilder fra selve kontoret får komme en annen dag.
Jeg har en del prosjekter som må bli ferdig, før kontoret blir representabelt på bloggen.
Skrivebordet mitt skal males hvitt, og mulig jeg maler eller tapetserer en vegg.
Så må vi få på plass flere hyller, skuffer og skap.
Oppbevaringsmuligheter er viktig på et kontor.


post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin stol, likte den skikkelig godt jeg faktisk :) men om den er god og sitte på vet jeg jo ikke .. hehe..

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Jatte!
      Den er ikke så gale å sitte på ;)
      Jeg tenker mer på kvaliteten, om den vil holde seg fin så lenge eller ikke. Tenker at billig "hvitt skinn" gjerne ikke vil holde seg så bra over lengre tid.

      Slett

Related Posts with Thumbnails