mandag 19. mars 2012

Ønskeliste bursdag...

Bare en uke igjen til jeg har bursdag.
Venner og familie spør ofte hva jeg ønsker meg, men hmm... jeg vet faktisk ikke helt.
Skal prøve å sette opp en liten liste her.


Stor La Cusina Pot.

Lemon Lime Squeezer

Plateau de Fauteuil

Staircase Basket

Og ellers alt annet fra Riviera Maison ;) er ikke mye derfra jeg ikke liker!

Fra Green Gate, ønsker jeg meg div. fra serien Dora White bl.a:

Dora White Lattekopp

Dora White Suppeskål


Andre ønsker:

* Hvitt medisinskrin. Gjerne et slik fra Clas Ohlson:
*Vakumposer til oppbevaring av klær
* Holder til oppvask-kost og såpe:
 * Sprøyteball / Lecule Decomax:
 * Hvit puff i skinn, gjerne med detaljer i sølv
* Parfymeflakong 
* Hvit radio til badet

* Bruka Design Popcorn skål, hvit med sølv skrift
* Klær
* Gavekort på Ikea 
(har en del innkjøp som må gjøres der til loftet).
* Etasje boks til å frakte muffins i (Cupcake courier).
* Forskjellige utstikkere, pregere og støpeformer til muffins- og kakepynt.

Det var vel det jeg kom på i farten.
Ble en del ting på listen allikevel ;)

post signature

1 kommentar:

  1. Jeg har den tingen til kaker, anbefales sterkt !! <33

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails