søndag 15. januar 2012

♥ Søndager


Jeg er ekstra glad i søndager, særlig når man ikke har noen planer og bare kan slappe av.
Denne søndagen kom ekstra godt med til bare avslapping, noe jeg virkelig trengte.


Har vært ganske sliten den siste tiden, da jeg ble syk 30.desember.
Lå med høy feber i flere dager, og det viste seg å være lungebetennelse.
Syns den har hengt i ganske lenge nå, men formen begynner heldigvis å bli bedre.
Så jeg fikk ikke akkurat en bra start på det nye året.
Men da kan det jo nesten bare gå en vei, og det er til det bedre :)


Håper og tror at 2012 vil bli et bra år!
Satser på at våre påbegynte prosjekter blir fullført og ferdig.
Som bl.a oppussingen på loftet (kommer med et oppdateringsinnlegg om loftet i morgen).


Nå skal vi kose oss resten av søndagskvelden med en film, fyr i peisen og noe godt å spise.
Tar meg en liten bloggrunde senere i kveld, eller i morgen.
Siden jeg ikke har fått skrevet et innlegg tidligere i år, vil jeg bare ønske alle

Riktig godt nyttår!

post signature

1 kommentar:

  1. Hei! Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen, godt å høre at du liker inspirasjonen jeg viser:) Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails