søndag 14. august 2011

Bryllups antrekk...


Neste helg skal vi i bryllup til et vennepar.
Så i går bar det ut på shopping for å finne ny kjole, og gave til brudeparet.
Det var fint vær og sol i går, så mest av alt ville jeg bare ligge hjemme på terrassen.
Derfor gikk det fort og greit, og valget ble den første kjolen jeg fant. 


Det ble en lang Floyd kjole 
Tilbehøret hadde jeg heldigvis fra før av, sko, veske og øredobber.


Så nå lurer jeg bare på om jeg skulle hatt et sjal eller en bolero til.
Da må jeg nok ut på shopping igjen i neste uke.


Håper jeg finner noe kjapt, kjedelig å gå i timesvis og leite etter noe som skal passe.
For da er faren stor for at jeg kjøper alt mulig annet enn det jeg er på jakt etter.

Nå som det meste er på plass, gleder jeg meg masse til bryllupet.
Tror og håper at det blir en flott minnerik dag for brudeparet, familie og venner 

* Har vært uten kamera i noen dager, fant ikke laderen til det.
Men nå er batteriet full-ladet igjen, så skal ta litt bilder fra soverommet senere i dag og legge ut.

post signature

5 kommentarer:

  1. Den kjolen var kjempe lekker og så gjennomført med acsessories!!! Love it!! Du kommer til å bli festens midtpunkt...ja, borsett fra bruden selvfølgelig!! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole! :) Kjempeflott :)

    SvarSlett
  3. Oooohhhh, lekker kjole ♥
    Du kommer til og bli så fin!!
    Lekkert tilbehør og, er jo så godt når antrekket er i orden, da kan man slappe av;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Supert! Kjolen er bare helt perfekt! Skulle gjerne sett deg i det da:) Kanskje du knipser et bilde før du drar i bryllupet? :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole :) Helt helt vakkert! Du kommer til å se så vakker ut :)

    Fabelaktig søndagskveld til deg og dine :)
    Smil og klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails