torsdag 28. juli 2011

Mitt neste prosjekt...


I dag har jeg vært og kjøpt inn maling til mitt neste prosjekt.
Planen er å pusse opp soverommet, og jeg tenker og begynne på prosjektet denne helgen.


Malingen jeg har valgt er fra Jotun og serien "Lady pure color". 
Syns disse matte fargene er så fine :)
Liker utrolig godt: Mohair, Skyggeblå, Marrakesh, Blek Sand, Ginseng osv.


Men jeg endte tilslutt opp med fargen Teblad, som man ser på bildet over.
Blir veldig spennende å se hvordan den blir på soverommet vårt.
Gleder meg til å sette i gang, men vil nok ta litt tid før jeg blir ferdig med prosjektet.
Da "oppussingen" vil omfatte mer enn å bare male veggene ;)
Skal få lagt ut før og etter bilder etter hver.

Fargekart finner du HER

post signature

2 kommentarer:

  1. sånne matte farger blir så fine synes jeg:)
    spennende og sehvordan det blir hos deg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Nydelig farge! Elsker det matte jeg og...

    Ønsker deg og dine en nydlig fredag!
    Kose dere masse og ta vare på hverandre.
    Varm klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails