søndag 29. mai 2011

Litt trist, men veldig spennende


På fredag hadde jeg min siste arbeidsdag på min gamle jobb.
Jeg syns det var veldig trist og skulle slutte å arbeide med så fantastisk flotte kollegaer.
Men i morgen begynner jeg i ny jobb, og nye utfordringer venter meg der.
Det blir kjempespennende, og jeg gleder meg masse!


Av mine herlige kollegaer i den gamle jobben, fikk jeg en nydelig avkjedsgave.
En utrolig søt hjertevase, og tre hvite telysholdere 
Gaven passet perfekt til meg!

Nå sitter jeg her og er utrolig spent på morgendagen.
Blir nok tidlig kveld på meg i dag, så jeg er opplagt og klar til å møte min nye arbeidsplass.

Jeg har ikke fått blogget så mye i det siste. Så ble to innlegg i dag.
Mangler ikke på "ting" jeg vil blogge om, men det er heller tiden som ikke alltid strekker til.
Jeg har bl.a for 2 uker siden fått tak i en skatt jeg leeeenge har vært på jakt etter.
Gleder meg til å vise dere hva det er, her er en liten preview:

Noen som kan se/gjette hva det er?

post signature

7 kommentarer:

  1. Vi kommer til å savne deg! Synd jeg ikke fikk vært der siste dagen din, men vi holder kontakten her i bloggland. :) Krysser fingrene for deg og håper og tror du vil trives i den nye jobben. Og jammen var det en fin gave vi kjøpte til deg ja. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så spennende med ny jobb! :) Masse lykke til!
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Så spennende med ny jobb!
    Og så flott gave du fikk fra den forrige arb.giveren din;)) Kjempekoselig var den hjertevasen ♥

    Jeg tipper det er et slikt marrokansk teppe du har fått tak på;))

    Lykke til i morgen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Åh! Jeg tror ikke jeg hadde fått sove, for jeg er sånn som blir altfor superspent... hihi!

    Gratulerer med ny jobb! Er det lov å spørre hva det er?

    Bra dere ikke fikk noen skader. Vi hadde vannlekkasje på soverrommet vårt for 2 år siden og bodde i stua i flere måneder og det var kjipt!

    Nydelig avskjedsgave :)

    Lykke til på jobb i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  5. Lykke til med jobben imorgen:) Håper du vil trives minst like godt i den nye som i den gamle:) Søt gave du fikk hos de gamle kollegaene dine:)

    SvarSlett
  6. Lykke til med ny jobb, og for en nydelig avskjedsgave du fikk ♥ Hmmm ikke så lett å gjette hva tingen du fant er, men det ser litt ut som et brudeteppe. *♥*

    SvarSlett
  7. Hei,

    Gratulerer så mye med ny jobb!
    Masse lykke til!

    Koselig med kolleger som bryr seg å gir så fin avsjedsgave da :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails