onsdag 6. oktober 2010

Stor veggklokke


Jeg har lenge ønsket meg en stor veggklokke i spisestuen.
Den øverst her har jeg ønsket meg lenge.


Men det fins så utrolig mange fine å velge i mellom.
Så jeg har liksom ikke helt klart å bestemme meg for hvilken jeg vil ha.


Klokkene over her finner man hos Stabbursbua.
Der finner man også mange andre lekre klokker, så verdt å ta en titt ;)

Jeg tror jeg endelig har funnet drømmeklokken min!
Venter bare i spenning for å høre hva frakt til Norge kommer på.
Selger har i allefall bekreftet at de kan sende den til Norge til meg :)

Så her er klokken som forhåpentligvis om ikke lenge vil henge i spisestuen min:


Bildet er lånt fra H@ME interiors.
De andre klokkebildene er lånt fra Stabbursbua.

Oppdatert 15.01.2011:
Nå har jeg kjøpt den nederste klokken, flere bilder av den finner du i innlegg HER.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails