mandag 18. oktober 2010

Det nærmer seg trekkning av giveaway.


I kveld koser jeg meg på sofaen, med fyr i peisen og slapper av etter en fantastisk helg i Oslo.
Hadde det utrolig koselig med jentetur til hovedstaden, og ikke minst Lady Gaga konsert.
Vi hadde ganske tettpakket program, så må si jeg er litt sliten i dag.


Så da er det herlig og bare ta det rolig.
Hundene ligger godt plassert under peisen, de elsker varme.


Mens jeg foretrekker sofaen, med Interiør magasinet og Vakre hjem & interiør.
Ser jeg har fått mange nye lesere i det siste. Det syns jeg er kjempekjekt.
Jeg skal ta meg tid til å titte innom dere i løpet av uken ;)


Og som overskriften sier, det nærmer seg trekkning av giveaway'n min.
Så har du lyst å vinne et likt sinkhus som det øverste bildet + andre premier.
Må du ikke glemme å melde deg på giveaway'n. 
Trekkning vil finne sted onsdag kveld ;)

HUSK GIVEAWAY, MELD DEG PÅ HER!

post signature

6 kommentarer:

  1. Høres ut som en veldig koselig helg:) Nydelige bilder! Håper du så kommentaren vi skrev til deg i innlegget under:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Det var nok liv på Gaga konsert! Tenker dere hadde det gøy!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Helene

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har hatt en perfekt helg:)
    Flotte bilder, kule hundene dine der de ligger og koooser seg foran peisen ♥

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Herlige biler♥

    Jeg var også på Lady Gaga, på Lørdag :D
    Skikkelig heftig konsert, dama er jo genial :D

    Håper du får en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Så fine bilder du viser :) Også Lady Gaga da, HELDIGGRISEN!! ;)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  6. Måtte smile da jeg så bildet av hundene ved peisen, for jeg har i skrivende stund en lys og en mørk liggende ganske så likt ved ovnen hos oss. -Riktignok i en del større format (Husky og BC-mix), men i temmelig like posisjoner. :)

    Kos med sånne dager som blir minnerike etterhvert, men slitsomme i det man står i de. Kan tenke meg inntrykkene sitrer i kroppen enda. :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails