søndag 22. august 2010

Fra skuffelse, til glede: ny hylle.


Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg noe på veggen i spisestuen, mellom de tre bildene og vinduet. 
Det gjelder plassen over bordet, jeg la ut bilder av i forrige innlegg.

Gleden var stor da jeg for en liten uke siden fant et veggoppheng m/knagger fra Bloomingville hos Lobelia. Jeg tenkte at dette veggopphenget ville passe perfekt på den "tomme" plassen på veggen.

I dag lå det hentelapp i postkassen min, og jeg kunne hente veggopphenget sammen med noen andre varer jeg hadde bestilt. 

Veggopphenget m/knagger ser slik ut:

Jeg likte det kjempegodt, men skuffelsen var STOR da jeg fant ut at det rett og slett ikke passet inn på plassen jeg hadde tenkt å henge det opp. Det var rett og slett for stort og dominerende (selv om det egentlig er lite 50x50cm). Min kjære samboer var også enig, det passet ikke inn i spisestuen.

Må si panikken grep meg, jeg hadde jo endelig funnet noe å henge opp på den tomme plassen. 
Men så hadde jeg ikke det allikevel. Hmmm what to do? Henge det opp selv om det ble feil? Eller la plassen være tom, å fortsette og lete etter noe som passer bedre?

Jeg satt meg ned forann PC'n og googlet, hylle/knagg osv.
Tilslutt dukket denne bloggen opp Lottas Himmelrom, og der fant jeg et bilde av en Skeidar hylle som hadde fått nye knotter. Jeg syns den var perfekt. 



Så klokken 17.10 dro jeg ut på skeidar i Åsane og så videre til Home&Cottage for å finne nye knotter.
Jeg fikk tak i hyllen min, og kunne dra lykkelig hjem å henge den opp ;)



Heldigvis gikk skuffelsen min over fort, og jeg kan nå glede meg over en ny hylle. I tillegg har jeg et flott veggoppheng m/knagger som jeg kan henge opp et annet sted :)

Se flere bilder av hvor jeg fikk idéen fra hos Lottas Himmelrom HER, se også på hennes blogg under etiketter på entre.



Jeg har hatt en herlig lørdag, men nå er det på tide å finne sengen. 
Deilig å tenke på at det er søndag i morgen. 
Nok en fridag å ta seg inn igjen på, etter en tøff arbeidsuke.
Så er det bare å lade opp til neste uke :)

God natt alle sammen!

post signature

2 kommentarer:

  1. Det ble jo knallfint♥
    Kjekt at du nå har både hylle og annet oppheng da ;) Blir spennende å se hvor du velger å henge den andre hen :)

    Nattaklem frA Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Så herlig!!
    Er det ikke kos at man kose seg og lese blogger og så komme over gode ideer man kan låne og tilpasse sitt eget interiør. Sikker på at Lotta synes det er kjempemorro å inspirere deg :)

    Det andre opphenget var også lekkert!

    Ha en kos kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails