onsdag 26. mai 2010

Snoopy operert


I dag ble Snoopy gullet mitt operert. Som jeg har skrevet tidligere fikk han problemer med betente analkjertler før helgen, og i dag ble han operert slik at analkjertlene ble fjernet. Operasjonen var heldigvis vellykket.

 

Jeg leverte han hos veterinær kl.9 i morges, og kl.16 var han klar til å bli hentet. Det var noen lange timer for matmor og vente på beskjed om at alt hadde gått fint. En stor lettelse å kunne få ham trygt hjem igjen. 


Nå ligger han og sover på fanget mitt ;)  Han har vært i fin form siden han kom hjem og jeg håper det fortsetter slik. Uff ser ikke så godt ut bak i rompen hans, de har babert bort en god del pels og noen av stingene er ganske synlig.  Så bilder av go'gutten i kveld egner seg ikke på bloggen. 
Bildene er tatt i Himmelspretten og siste bilde er fra Påsken. 

Er veldig deilig å være ferdig med operasjonen og at alt gikk fint, så slipper jeg å bekymre meg mer for det. 

post signature

3 kommentarer:

  1. Det var godt og høre :)

    Kos deg med snoopy gutten,
    Klem fra Jatte ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Så godt at operasjonen gikk bra. Måtte inn og se på den søte hunden din. Ser at du har to. Jeg har en Hellig Birmapus som ligger i feberdrøs nå etter vaksinen han fikk i går. Liker det ikke, men det er visst en vanlig bivirkning. Pus skal på pensjonat i sommer, så vaksinene må være i orden..

    God bedring til din lille venn:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails