søndag 28. mars 2010

Vel overstått bursdags feiring

(Kakefatet over er fra Riviera Maison, det fikk jeg av min kjære mormor til jul. Kakekniv fra Lisbeth Dahl)
Ja da var helgen snart over, og feiringen av min 25års dag er vel overstått. Har hatt en kjempekoselig feiring med familien min og foreldrene til sambo. Jeg har også fått masse fine gaver som jeg er kjempe takknemelig for :) 

Glemte selvfølgelig å ta bilde av bordekkningen. Men tok litt bilder av "barnebordet" før det var ferdig dekket (kan nesten ikke kalle det barnebord lenger da yngstemann er 17år,hehe). 

 
Jeg er veldig glad i muffins, så hadde bakt masse muffins i fine muffinsformer fra Green Gate. 
Min snille mamma stilte med to kaker, og mormor hadde bakt lapper. Så jeg trenge ikke bake så mye selv. I stedenfor serverte vi snitter med forskjellig pålegg. Syns det lett kan bli for mye søtt, og da er det greit å ha noe annet å servere.


I gaver fikk jeg bl.a vin glass fra Riviera Maison i to forskjellige str. To pumpkin lykter, også fra RM. Og Hennie interiør, en utrolig inspirerende bok med masse flotte bilder. 


En av gavene fra mamma var en lysekrone fra Lisbeth Dahl. Den gleder jeg meg kjempemye til å få hengt opp i spisestuen. Men jeg ønsker meg også en takrosett, så jeg får kjøpe det før jeg henger den opp.
I tilegg til dette har jeg fått klær, penger og masse annet fint. Så jeg er kjempefornøyd :)

Nå er det bare tre dager på jobb, så er det påskeferie. Skal bli herlig med langhelg! 

post signature

1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel overstått:)Håper du har hatt en like fin bursdagsfeiring som jeg hadde:) Og tusen takk for hilsen:)

    Ha en kjempefin påske!

    klem Margrete

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails