torsdag 4. februar 2010

Snøstorm ute, vår inne.

Ute blåser vinden surt, og snøen fyker rundt og rundt i luften. Det snør ikke så voldsomt mye, men jeg vil allikevel kalle det snøstorm. Da er det herlig å sitte inne og ha det godt og varmt.


Jeg har endelig fått tak i perleblomster, som er en av mine yndlings blomster. Det er ikke alle blomsterbutikker som har tatt dem inn enda, og der jeg har funnet dem syns jeg de var komt for langt i blomstringen til at jeg ville kjøpe dem. Så da syns jeg det var en gledelig overraskelse at butikken Berthas Oldebarn hadde tatt dem inn. Så jeg kjøpte en del, som jeg nå har fått pyntet med rundt omkring i leiligheten. Så her inne i varmen er det vårstemning ;) Så en får bare la være med å se ut på det gufne været.


Det har vært en travel uke på jobb, så jeg er veldig glad for at det bare er en arbeidsdag igjen før helg. Det skal bli herlig med litt fri.
Vil ønske alle en fin torsdagskveld, og en herlig helg når den tid kommer :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails