onsdag 13. januar 2010

Salg!

Jeg er veldig glad i salg, og salg er det masse av om dagen. I dag har jeg vært på Home & Cottage og brukt en del penger. Men da er det ekstra kjekt når de har -20% på hele butikken. Jeg var også innom Farmors hus en tur og der hadde de -30% og -50% på en del varer.

Jeg skrev i et tidligere innlegg at vi har fått godkjent søknad om å bygge anneks på landstedet mitt. Så jeg tenker bare innredning av anneks om dagen. Hehe det er mye gøyere å tenke på innredningen, enn alle pengene mann må bruke på materialer for å bygge selve annekset. Men jeg har faktisk kjøpt litt på salg der også. Bl.a er det blitt kjøpt inn ytterdør og et lite vindu på -50% .

Siden annekset blir bygget ved sjøen (vi skal også bygge det slik at det ser ut som et nøst/sjøbu) vil jeg innrede det i New England stil. Syns det passer bra til en liten hytte ved sjøen.
Til annekset i dag kjøpte jeg bl.a en hattehylle med knagger fra House Doctor, og 4 store kopper med stjerner på. Legger inn et bilde av den ene koppen, bilde av hattehyllen får heller komme når den er på plass i annekset. Med andre ord det kan nok ta litt tid.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails