fredag 1. januar 2010

Godt Nyttår!


Da er vi komt inn i et nytt år, 2009 har vært et fint år og nå er 2010 her med nye muligheter. Jeg tror det kommer til å bli et spennende år, og vi har en del prosjekter på gang. Bl.a har vi fått byggetillatelse fra kommunen til å bygge anneks på landstedet mitt. Vi gleder oss til å komme i gang med byggingen, men det vil nok ikke bli før ut på våren. Men dette vil jeg komme tilbake til på bloggen senere.

I går hadde vi besøk av gode venner til middag, vi spiste deilig pinnekjøtt og koste oss masse. Et vennepar hadde også med seg hunden sin, da den ikke er vandt med å være alene på nyttårsaften. Våre hunder er heldigvis vandt med nyttårsraketter og bryr seg ikke noe særlig om dem. De er ikke redd og forholder seg avslappet til det hele.

Siden vi bor på en liten høyde har vi fin utsikt over deler av byen og fikk med oss masse fine raketter. Alt i alt var det en vellykket kveld.

Så vil jeg ønske alle en riktig fin 1.nyttårsdag.
Nå skal jeg i gang med et av mine første prosjekter for det nye året, en del møbler skal males og fornyes. Gleder meg til å sette i gang. Før og etter bilder vil komme underveis.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails