fredag 18. desember 2009

Pyntet julekuler


Jeg har vært så uheldig og fått omgangssyke, så har tilbragt dagen hjemme fra jobb. Mellom slagene har jeg pyntet litt julekuler. Syns det er så utrolig kjedelig å være syk. Ikke så bra tidspunkt å bli syk på heller da det er masse som må gjøres til jul. Men jeg skal være glad det kom nå og ikke på julaften.

Julekulene som jeg har pyntet, var noen gamle fra Ikea. Jeg syns de var kjedelige, og fargen passet heller ikke inn hos oss lenger.

FØR:

Så jeg sprayet dem med sølvspray og limte litt glitter på. Ble ganske fornøyd med resultatet, så kanskje de skal få lov å henge på juletreet i år.

ETTER:

Jeg lagde også en lyslykt av et gammelt Norgesglass. Ideen fikk jeg fra denne flotte bloggen Hannas Sjarmerende Jul. Hanna er en utrolig kreativ dame, som jeg finner inspirerende. Hun har masse gode gjenbruksideer og driver også denne bloggen Hannas Sjarmerende GJENBRUK .


Jeg syns lykten Hanna laget var mye penere, men men ikke så gale den jeg laget heller. Skulle hatt en litt større englevinge på. Så jeg får kjøpe en str. større neste gang jeg er på Panduro Hobby.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails