lørdag 21. november 2009

Stue


Legger inn litt bilder fra stuen som jeg har tatt i dag. I stuen har vi litt mer varme fargetoner enn i spisestuen. Jeg er veldig glad i hvitt, men liker også godt beige og brunt. Er litt usikker på om jeg vil beholde det slik som vi har i dag, eller om jeg skal gå for hvitt her også.

Vi letet lenge etter et bord som begge likte. Tilslutt falt valget på et bord i fra møbelringen.
Jeg har også et flott gammelt bord etter besteforeldrene til sambo. Men det skal males hvitt, og få en plass i det vi håper vil bli en kommende loftstue. Vi har søkt til kommunen om å få ta i bruk og innrede tørkeloftet. I den forbindelse har vi også søkt om å få bygge ut en ark, slik at man får bedre utnyttelse av plassen. Så vi krysser fingrene for at søknaden bli godkjent.




I stuen forann peisen koser de firbeinte i huset seg. Chihuahuaene Puma og Snoopy elsker å ligge tett inntil peisen når vi fyrer.
Puma med svart pels er en tispe på 3 1/2 år, mens Snoopy er en hannhund som snart blir 5år.


Hadde en utrolig koselig kveld med venninnene mine i går. Og i dag dro vi en tur på Julemarked i Åsane kirke og en kjapp tur på ikea.

Lørdagskvelden skal tilbringes forann tv'n med en god film og nybakte pizzahorn.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails