søndag 4. oktober 2009

Travel helg

På fredag kveld var jeg på kino med en god venninne, og så filmen The Ugly Truth. Hadde ikke så alt for store forventninger til filmen. Men den var mye morsomere enn jeg hadde trodd. En bra underholdene film.
Etter filmen tok vi oss en tur ut for et par glass vin. Er ikke alltid man får tid til og treffes i en hektisk hverdag, så da er det ekstra koselig når man får til en "helaften".
Lørdag hjalp jeg en annen venninne med å flytte. Ikke det beste været til å flytte i. Det både blåste kraftig, og regnet pøset ned. Skikkelig bergens høstvær. Venninnen min med familie flyttet fra en liten leilighet til en tomannsbolig over 3.etasjer. Men med alt det de flyttet med seg skulle man tro de hadde bodd i hus og flyttet til en leilighet. Ingen av oss kan forstå hvor de har hatt plass til alt sammen. Det er et stort mysterium. Vi klarte fort å fylle opp alle rom over 3.etasjer.
I dag søndag, har vi stor rengjøring her hjemme. Og det trengs virkelig. Deilig når alt er rent og pent. I løpet av uken hoper det seg opp med skittentøy. Litt utrolig at to personer klarer å bruke så mye klær i løpet av en uke. Så nå går vaskemaskinen i et sett, herlig med tørkeskap også så man får tørket alle klærne kjappt.
Senere i dag skal vi i middagsbesøk til mamma og min bror. Det blir koselig. Deilig å slippe å tenke på å lage middag selv også. Så er det bare til å slappe av og forberede seg til en ny uke. Helgene går så alt for fort, skulle likt å hatt en ekstra dag fri.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails